FiNaLLy

Salam :)
Setelah sekian lama..hampir seminggu bagaikan katak di bawah tempurung
Akhirnya Internet connection kembali seperti sedia kala..
Alhamdulillah...tapi, dugaan bila dah ada internet ni lagi la banyak..
Nak study, x nk study..nak study, x nak study...study!!study!!
papepun..banyak yang berlaku minggu ni..
Stalker Case!! ngeri..setel dah kot...semua siling dah kena plaster..
Twinning Program Family Day..(makanan best!! Haha)
Dapat result.. (agak teruk dan tidak begitu memberansangkan)
x pe..cuba lagi..InsyaAllah boleh..
Kawan-kawan yang lain pun sama..
Usaha sama-sama ek. :)
Happy boleh on9 :D

Hmm..tu je la..sebelum tu..nak promote sesuatu..
(diamanahkan untuk berbuat begini :D)

*maaf jika menyakitkan mata..


JOM BELAJAR BERENANG!!

X tau la korang nampak ke x..
harap nampak..(boleh klik gambar untuk lebih jelas)
Sebenarnye ni bukan original poster dia..
disebabkan banyak maklumat yang dah diubah, aku buat baru je..
maafla kalo pembuat poster terasa hati..

So, sesiape yang berminat, (Twinning '09 je)
bagitau aku ye..
InsyaAllah penerangannya aku bagi lepas ta'lim sabtu ni..
Sesiapa yang berminat boleh je bagitau mulai sekarang..
Harap maklum..
Salam..

Labels: edit post
sejujurnya... 
1 Response
  1. caeme Says:

    ceh amal ayat x tahan..alamat pasni nk concentrate dlm tutor kne bwk mknn la...hahaha

    [Reply]

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    I'm a student from Padjadjaran University, Indonesia. Interested in art, j-pop/j-rock, cooking~~ and of course, EAT :D. I'm a future Doctor, InsyaAllah.. Amiiiin...

    Feel Free 2 Add :)

    your Curiosity

    I'm a YUI Lover

    Health Tip of The Day

    next please