BAlik umah~ oOOo...balik umah~
Salam semua :)
so harini balik rumah~
tapi dah lepas tengah malam..so semalam balik rumah~

Setelah bergembira malam kelmarin,
main-main mercun n bunga api ramai-ramai,
berbuka n terawikh sama-sama,
lepas balik tu kemas beg,
keesokan harinya balik rumah
gembira sangat~

Pagi-pagi ahli Rangers rumah kuning keluar menuju ke Bandara (Airport) Husein Sastranegara Bandung dalam pukul 7 pagi
Sebelum sampai airport ktorang pergi Kartika Sari untuk beli Brownies nak bawak balik
Memang terliur tengor semua Brownies yang sedap-sedap dan kek yang lain-lain
Pilih punya pilih, aku beli 3 Brownies
Brownies almond, choc chip n Brownies Kukus~


*kartika sari~ terliur x???

Pastu terus p airport
Awal jugak ktorang sampai...so tunggu pun lame ~__~'
tapi x kisahla..balik punya pasal
Pastu ada pulak orang yg kerja kat kedai kasut Edward Forrer sembang-sembang ngan aku
Cam manager je..x tau la..

Tunggu punya tunggu, ktorang pun naik kapal terbang Air Asia lebih kurang pukul 11:30 a.m camtu
Pukul 12 p.m kami pun terbang~~!
Sampai Malaysia pukul 3 p.m
2 jam je sebenarnye tp disebabkan perbezaan waktu jadi cam 3 jam..
huhu..
sampai awal tapi lepas tu kena tunggu luggage pulak..
lame sangat >__
dah amek luggage...baru leh balik~
Keluar-keluar nampak mama...
huhu...gembiranya~
Pastu, balik umahla, apa lagi??

Eh x, sebenarnya singgah bazaar ramadhan kat Giant jap..
meriah abes!
hehe..hasil p bazaar dapatla beli murtabak, tau fu fa, ayam percik, tepung pelita n macam2 lagi :D
Itulah dia juadah berbuka untuk hari ini~
tambah ngan sayur campur mama sekali~
Alhamdulillah kenyang~

*macam-maca ada~~

Itu je la kot..
saje nak bgtau aku da balik~~
haha..
k, until then, Salam..

p/s: Best sgt puasa kat umah!!!

Labels: edit post
sejujurnya... 
0 Responses

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    I'm a student from Padjadjaran University, Indonesia. Interested in art, j-pop/j-rock, cooking~~ and of course, EAT :D. I'm a future Doctor, InsyaAllah.. Amiiiin...

    Feel Free 2 Add :)

    your Curiosity

    I'm a YUI Lover

    Health Tip of The Day

    next please