Bali n Other Stuffs
Salam~
Exam da abes n sekarang da dalam semester 6 iaitu semester terakhir kat Bandung ni 
lepas ni akan balik UKM insyaAllah

So lepas exam haritu ktorang p Bali~~!!
4 hari 3 malam (2-5 Nov)
haha...best2
tapi malas pula nak tulis panjang2
so letak gambar je la :P

Hari Pertama

*ni kat Jimbaran Bay, ktorang jalan2 pastu dinner sambil tgk sunset..cantik sgt..Subhanallah

*cantik :)

Hari Kedua

*haha..ktorg bagi makan ikan..suke diorang dapat makan roti otw nak p Turtle Island :D

*scuba diving~!! tp ni bukan aku (malas nak transfer :P) n macam2 watersports yang lain
aku p scuba n Parasailing je sebab yg lain ak da pernah main kat Pangandaran haritu n ada yang cam x berminat...haha

petang tu ktorang p mandi2 kat pantai Nusa Dua pastu balik tido...penat...

Hari Ketiga

*gerak 2:30 pagi untuk p Dolphin Hunting kat Lovina Beach

*Dolphin~~ cute sgt diorang nih..n balik ak mabuk laut =__=''

*pastu lepak kat Gitgit waterfall. Banyak ulat bulu...huhu

*temple kat Tanah Lot...ktorang x wat pape yang menyekutukan Allah kat cni
just enjoying the view ok
Bali ni penduduknya ~70% Hindu..mmg banyak la temple kat sini

pastu balik~ n malam tu ada gempa bumi tp x kuat..
aku x rasa pun sebab dok sembang pengalaman masing2 sambil gelak2 dengan semangatnya
=__=''

Hari Keempat

*tengok tarian tradisional n teater called the Barong dance
x paham sgt cter dia..bantai je la..

*Monumen Perjuangan Rakyat Bali
Pastu shopping2 kat Krisna n Balik Bandung.....

*apa yang menyebabkan aku sedih meninggalkan Bali bukan sahaja kerana vspectacular view n tempat2 menarik tapi juga disebabkan Tour Guide ktorang yang sangat baik..huhu... Pak Ilyas namannya..

*sape nak p Bali boleh contact pak Ilyas..haha..

*depan bas kat Ngurah Rai Airport sebelum balik Bandung

pastu balik...sampai Bandung malam...
esoknya Hari Raya Aidiladha
isnin kelas....huhu
LAST SEM!!!

new tutormates
me
fiza
yahya
lina
faridah
syida
as
bea

ok da tu je...sampai aku update blog lagi..
salam :)

p/s: Study kat Indonesia ni cam lawatan sambil belajar
or Belajar sambil Melawat?? :P
n credits to kawan2 yg upload gambar n memudahkan aku untuk copy je kt sini :D
Labels: , edit post
1 Response
  1. Best2!! erm saya baru buat blogger so saya memerlukan follower sekalian. so siapa2 yg ikhlas tu follow lah blog saya k..tiada paksaan! membantu salah satu cara untuk mendapat pahala :D

    [Reply]

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    I'm a student from Padjadjaran University, Indonesia. Interested in art, j-pop/j-rock, cooking~~ and of course, EAT :D. I'm a future Doctor, InsyaAllah.. Amiiiin...

    Feel Free 2 Add :)

    your Curiosity

    I'm a YUI Lover

    next please