Things I'll Miss
Salam, hehe...
pejam celik, pejam celik, da hampir 3 tahun berlalu
da 3 tahun aku tinggal kt bumi Indonesia ni
insyaAllah, akhir bulan ni aku akan balik Malaysia untuk sambung kt UKM plak..huhu
Banyak bende yang aku akan tinggalkn..dan banyak bende yg aku akan rindu jugak
so, post ni..aku wat untuk senaraikan semua yang aku akan rindu :)

1. People
semua orang yang aku pernah kenal kt sini termasuklah Ibu Bale, satpam, cleaner, kawan satu batch, senior, junior..pendek kata semua la!! haha

2. Environment
hmm...bandung ni sejuk, x cam kt Malaysia..panas..haha..
tapi tu la, hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri (bek p negeri orang :P joking k :D)
pastu bnyk pokok..even kt kampus pn bole dengar bunyi riang2..serius tenang

3. Foods
Hmm....makanan kat sini bole tahan la...tp makanan Malaysia still the Best la...x leh compare
tapi harga makanan boleh tahan murah kt sni
pastu, inovatif la jugak diorang ni 
kalo pisang tu, macam2 diorang wat..pisang goreng, pisang aroma, es pisang ijo, matrabak mini pisang, pisang molen, bnyak la lagi..haha

4.Coffee
Haha...aku ske sgt beli coffee blended kt cni
best gler, macam2 perisa ada..strawberi, orange, mango, vanilla mint, almond, hazelnut...macam2 lagi la

haha....ok la....da malas nak taip...nanti aku update lagi :P
Salam

Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    I'm a student from Padjadjaran University, Indonesia. Interested in art, j-pop/j-rock, cooking~~ and of course, EAT :D. I'm a future Doctor, InsyaAllah.. Amiiiin...

    Feel Free 2 Add :)

    your Curiosity

    I'm a YUI Lover

    next please