I just love RED
Salam
Huhu...pekse2 sempat tukar layout
So this time, it's RED!!!
:D
Gembira because it's my favourite colour other than Black
Kenape suka warna merah??
sebab...suka la!
X tau la sebab apa
tapi dulu masa kecik2 suka warna hijau..
siap gado ngan adik hari2 warna apa yang paling banyak kat muka bumi ni..
kalau hijau tu...
rumput..pokok..hutan..dan yang sewaktu dengannya
memang banyak la warna hijau dimana-mana
merah??
mesti kalah punya..time tu adik aku yang suka warna merah
kalo mama beli baju, pattern same
tapi aku punye hijau, adik aku punya merah
huhu..
tapi skang dah tukar
suka warna merah pulak
apa2 je attracted kat warna merah
hmm..warna kegemaran aku maybe akan bertukar lagi dlm masa 5-6 tahun..
x tau nak suka warna apa pulak lepas ni :D
Hmm...tu je..jaa~

p/s: maaf kalo menyakitkan mata korang :P
Labels: edit post
sejujurnya... 
0 Responses

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    I'm a student from Padjadjaran University, Indonesia. Interested in art, j-pop/j-rock, cooking~~ and of course, EAT :D. I'm a future Doctor, InsyaAllah.. Amiiiin...

    Feel Free 2 Add :)

    your Curiosity

    I'm a YUI Lover

    Health Tip of The Day

    next please