Esok Jumaat, Lusa Sabtu, Minggu Depan Balik~
Salam semua~
Korang pernah x didiagnose dengan satu penyakit ni..
penyakit ni x kan dapat kalau korang kat rumah
nama penyakit ni sakit rumah a.k.a
HOMESICK

Honestly, aku x pernah homesick sebelum ni
(rasanya la)
Time cuti haritu, kawan2 balik rumah, x teringin pun nak balik
masa kat asrama masa sekolah menengah x rasa homesick sebab rumah ngan asrama 15 minit je naik kereta
So parents selalu datang
Masa kat matrik, orang semua balik umah time cuti,
aku duduk kat bilik ngan kawan (dia x balik sebab rumah dia kat kelantan)
aku kat Shah Alam je..matrik kat Melaka..dekat je..
tu pun x balik..masa cuti panjang je aku balik

So sekarang kat Indonesia pun sama
Sampaila sekarang, baru aku rasa nak balik sangat2~~
Dah x boleh fikir dah apa-apa kat sini
Fikiran dah sampai Malaysia dah
Jasad je kt sini..
(hiperbola)

Mama......nak balik........
cepatla datang 4 September...
T__T

Itu saja, luahan perasaan a.k.a curhat (curahan hati)

p/s: pathophysio x siap lagi...case review...malas...
pasni ada kelas pulak...~__~'
Labels: edit post
sejujurnya... 
0 Responses

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    I'm a student from Padjadjaran University, Indonesia. Interested in art, j-pop/j-rock, cooking~~ and of course, EAT :D. I'm a future Doctor, InsyaAllah.. Amiiiin...

    Feel Free 2 Add :)

    your Curiosity

    I'm a YUI Lover

    Health Tip of The Day

    next please