Doodal's Dialogue Contest
Salam~
2nd contest..yay
ok..x mo tulis panjang2
so ini info contest tu..

semua dialog ni berdasarkan pengalaman aku sendiri :P

*TV kat umah sewa aku memang rosak, harap besar je...huhu..
tapi kalo time makan kat ruang tamu sorang2 @ berdua, akan bukak jgk sbb sunyi n bosan..
huhuhu..sedih x??

*yang ni pernah ktorang p makan kt 1 restoran ni...1st time p..
aku la yang beriya-iya nak p sbb ada steamboat, shabu2, yakiniku suma...boleh makan sampai puas
tapi bila tanya harga, rp 90k lebih kurang...air yg ktorang order lain plak lg...huhu..
sbnrnye 90k tu lebih kurang rm30 je..*bajet kaya* tp kt cni rse cam melampau gler...
disebabkan aku yang ajak kwn2 ak, ak blnje air diorang ntk meringankan beban..huhuhuhu

*ni perkara biasa yang terjadi kt kwn aku...dia selalu kne gigit cali..lg2 kt mata
disebabkan kawasan perumahan ktorang berbukit dan bersawah, maka potensinya amat tinggi untuk kena
apakah itu cali??? *sbnrnya charlie :P)
mai kenal kt bwh ni...

*nama charlie ni kebanyakan digunakan oleh budak2 asrama


*kawasan umah kawan aku tu...huhu...cambest kan???
tp bnyk cali...huhuhu

baiklah, untuk meng"complete"kan syarat, sy akan tag 4 blogger lain :D


ok baiklah, itu sahaja~~ :D

p/s: maafla aku join last minute punya..... :P
Labels: edit post
7 Responses
  1. MR HACKER Says:

    bhahahaa , weh , nii contest ehh ? aku kene buad camnii jugak kat blog aku kea ?

    [Reply]

  2. AmalAdhwa Says:

    @aku hanees !
    haha....x yah la kot...kalo ko nk masuk pon kne cepat r...harini tarikh tutup :P

    [Reply]

  3. ;) Says:

    oi boleh lagi ke ni haha

    [Reply]



  4. Anonymous Says:

    aku nk masuk leh??
    hahaha,...dah nam belas tahun aku tak bukak blogger...maafla..hehe....
    nak masuk.. (T___T)

    [Reply]

  5. AmalAdhwa Says:

    @Nabilah
    da tamat la bea...
    huhu...btw, berapa umur ko skang???
    hahaha

    [Reply]

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    I'm a student from Padjadjaran University, Indonesia. Interested in art, j-pop/j-rock, cooking~~ and of course, EAT :D. I'm a future Doctor, InsyaAllah.. Amiiiin...

    Feel Free 2 Add :)

    your Curiosity

    I'm a YUI Lover

    next please