Kenapa Time Ni???
Salam~
Ok...esok last paper untuk midsem dermatomusculoskeletal system!!
oh...adakah sudah abes study??
study ni x kan abesnye...bak kata pepatah arab
TUNTUTLAH ILMU DARIPADA BUAIAN SAMPAI KE LIANG LAHAD
pandai ak type...tapi wat x?
huhu...insyaAllah...sebagai student ni pepandai la nak study kan..x kan x study langsung :P

oh..ok..berbalik kepada tajuk..
memandangkan skang tgh exam,
aku sangatlah bz nk study, dengan keje2 lainnya...
tapi selalunya, time2 paling bz dalam hidup akulah, aku nk wat macam2 bende...
contohnya???
ha...nak listkan biar senang nak baca


1. Blogging
cam ap yang aku tengah wat ni...pastu p melepak kt page orang...
bace2 post orang lain..kalo buku ilmiah?? baca la jgk...cket2 :P

*definitely not mine

2. Berkarya
ok...melukis ni sebenarnya passion ak...walaupun x la lawa pun ak punya artwork
korang boleh p galeri DeviantArt ak dengan klik tab kt atas skali tu..x pun kat sidebar tu pun ad..
haha...x ley bla promote...hmm...kalo ak x amek medik sebenarnya nk jadi botanist..lukis2 tu part time jek :D (tetiba)

*cter yang terbengkalai x tgk sejak season2..Asada-sensei is HOT (x sngke ni keluar drpd mulut ak :P)

3. Tengok Citer
ha...time2 camni la aku rase nk tengok sume citer yang ak ada
x kisahla anime ke..drama ke..movie ke...sume nak tgk..tp selalunya ak dapat kawal diri...
so, last2 sume cter ak x abes tengok sebab time x bz x de keinginan pun nak tgk..time bz pulak aku dapat kawal diri.
hahaha..bgs x??

*missed those days with those guys~~ hari2 aku main ngan diorg nih..huhu

4. Main game
ha...sep baik skang ni da berenti main Perfect WOrld..tau x apa tu? sejenis MMORPG...
sep baik jugak ak x layan dotA atau sebagainya..
skang aku main game2 yang ada kat facebook je...
Sape men Restaurant City???
add la ak...aku nak Chilli Paste..huhuhu
ha...lagi satu, yang aku addict sgt, Bejeweled Blitz
aku siap p promote kt kwn2 tp x de sape pun yang termakan hasutan...sedih....
asyik aku jela high score sbb aku sorang je yg main...hahahaha
selain itu, adalah beberapa games lain lg....

*...no comment..

5. Bersosial
hahaha...x ley bla..
maksud aku, time ni la aku nak letak status kt FB pastu tunggu orang balas...
dulu aku jarang letak status...tp skang cam kerap jugak...hehe
pastu, menggedik ngan mak aku...ngan adik beradik aku....padahal x de pape nak cter pon..
saje merapatkan hubungan dengan keluarga dan rakan2

Google
*nape putih je google ak harini??x abes load ke????

6. Googling
walaupun ni memang hari2 ak wat...
tapi kalo time2 bz, barula rasa nak google sume bende..
bukak utube...lepas 1, 1 vid ak tgk...(sape soh letak suggestion kt tepi tu)

*ni la rupe aku time tdo...BERTUKAR!!

7. Tido
ini.........x semestinya time2 bz je..
tapi bolehla...memandangkan tdo yang lebih drpd selalu...
maybe sebab penat jwb pekse...haha...

ok dah...cukop la kot...walaupun bendenya cuma cket....tapi cukup untuk menghabiskan masa aku yang berharga....
hmm.....tapi ni sume yang aku nak wat je....x semestinya aku wat..
haha...conclusionnye, pepandaila bahagi masa...
keje jgn x siap, buku jgn x baca....(ni pun ak tulis pas abes baca nota ethic td)
ok la, tu je kot..
doakan ktorang dapat jawab paper last dengan jayanya esok :D

p/s: rasa cam nak wat kira2 bajet untuk pergi melancong n shopping skang (ni pun hobi time bz gak :P)
Labels: edit post
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    muahahhahaha~!!
    ko pun boleh bertukar?wwoooww!!kita serupa rupanya.kalau kita tidur sesame..aku jd sleeping beauty,ko jd kucing yg tdo sebelah aku.haha~!
    weh...betul sgt!!time exam la semua benda aku nak buat~!

    [Reply]

  2. AmalAdhwa Says:

    @Nabilah
    haha...igt ko je ke yg leh bertukar...aku pun bole :P
    ha...weh...ko ke yg tnye sengang nak bce ap n kawen ble tu??
    haha..sengang tu ap weh?
    senngang ak tau la..

    [Reply]

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    I'm a student from Padjadjaran University, Indonesia. Interested in art, j-pop/j-rock, cooking~~ and of course, EAT :D. I'm a future Doctor, InsyaAllah.. Amiiiin...

    Feel Free 2 Add :)

    your Curiosity

    I'm a YUI Lover

    next please